Tusen takk at du har funnet tid til å kikke på bloggen min. Det gleder meg veldig at folk er interesserte i jobben min. Jeg seter en stor pris på det at du skriver en hilse i kommentar feltet.

Ha en fin tid :)

Liker du noen som du ser på bloggen? Men farge eller størrelse passer ikke til deg? Ta kontakt med beskrivelse av ting du ønsker og jeg vil lage det til deg :) Jeg tar veldig gjerne oppdrag på meg...

Mye jobb - mye glede :)

lørdag 13. august 2011

Say 'yes' to the dress ;)

Kjolen er heklet i offwhite mercerisert bomull garn. Passer perfekt som minikjole eller tunika til damer som bruker størelse S (eller små M ;) ). Kjolen er til slags i min Epla butikk (linken til butikken er i høyre feltet).

Hjertelig velkommen :)



 





3 kommentarer:

  1. Et utrolig flott arbeide du har gjort her...:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Det er min første så stor arbeid, så jeg er veldig glad av effekten :)

    SvarSlett
  3. Unni Strand-Hansen13. august 2011 kl. 21:31

    Dette var en kjempestilig blogg. Lekker skrift på en flott bakgrunn og så er du en flink strikker!

    SvarSlett