Tusen takk at du har funnet tid til å kikke på bloggen min. Det gleder meg veldig at folk er interesserte i jobben min. Jeg seter en stor pris på det at du skriver en hilse i kommentar feltet.

Ha en fin tid :)

Liker du noen som du ser på bloggen? Men farge eller størrelse passer ikke til deg? Ta kontakt med beskrivelse av ting du ønsker og jeg vil lage det til deg :) Jeg tar veldig gjerne oppdrag på meg...

Mye jobb - mye glede :)

onsdag 7. september 2011

En stor hekleprosjekt / Duzy projekt szydelkowy

Jeg har drømt om ullteppe laget av store lapper på lenge. Endelig har jeg funnet et mønster på internett som kunne passe til min prosjekt.


Jeg måtte modifisere mønsteret litt. Og siste fredag begynnte jeg å hekle teppen. En del i midten av lapper er laget fra mønsteret, mens kanter kommer fra hodet mitt. Effekten ble sånn:

 To lapper heklet sammen:


I går kveld var teppen i halv av sin størelse :)


Jeg er veldig fornøyd. Gleder meg til teppen er helt ferdig og kan presentere effekten til dere :)

Ønsker dere en fin dag.

2 kommentarer: