Tusen takk at du har funnet tid til å kikke på bloggen min. Det gleder meg veldig at folk er interesserte i jobben min. Jeg seter en stor pris på det at du skriver en hilse i kommentar feltet.

Ha en fin tid :)

Liker du noen som du ser på bloggen? Men farge eller størrelse passer ikke til deg? Ta kontakt med beskrivelse av ting du ønsker og jeg vil lage det til deg :) Jeg tar veldig gjerne oppdrag på meg...

Mye jobb - mye glede :)

tirsdag 27. desember 2011

Heklet gledelig jul... / Szydelkowe Boze Narodzenie...

I år hadde jeg mye jobb før jul... Jeg har laget masse julepynt...










Men hovedsaklig heklet jeg engler (laget ca. 50 stk)...






Som stivelse brukte jeg trelim blandet med vann (ca. 1 del av trelim og 1 del av vann). Etterpå formet jeg dem og tørket på isoporplater... Jeg har brukt sånn stivelse første gang og var litt bekymret av resultatene. Men etterhvert var jeg kjeeeempe fornøyd...

1 kommentar:

  1. deler eller selger du oppskrifter på stjernene? jeg har lett overalt på nettet, men disse bildene er det nærmeste jeg kommer det jeg vil ha ;-) (jeg har ikke blogg, selger ikke det jeg lager osv... liker bare å holde på med håndarbeide)

    mvh Nathalie Ball

    SvarSlett