Tusen takk at du har funnet tid til å kikke på bloggen min. Det gleder meg veldig at folk er interesserte i jobben min. Jeg seter en stor pris på det at du skriver en hilse i kommentar feltet.

Ha en fin tid :)

Liker du noen som du ser på bloggen? Men farge eller størrelse passer ikke til deg? Ta kontakt med beskrivelse av ting du ønsker og jeg vil lage det til deg :) Jeg tar veldig gjerne oppdrag på meg...

Mye jobb - mye glede :)

fredag 16. september 2011

Ingen pause fra hekling... / Nie odpoczywam od szydelkowania...

Jeg tar ingen pause fra hekling. Etter teppen fra det siste innlegget kom det tid til neste kjole. Denne kjolen er heklet i svart 100% mercerisert bomull garn. Jeg bruker heklekrok nr. 1,75 mm.


Jeg hadde litt problemer i begynnelse - hvordan skal jeg hekle ringer sammen? Men... det hjalp å tegne litt. Så mye har jeg heklet til i dag.



Ha en strålende helg alle sammen :)

Hilsen Aleksandra

2 kommentarer:

  1. Me encantei com seu blog. Lindos e delicados trabalhos. Adorei
    !!!

    Beijos
    Valeria Allão - Rio de Janeiro - Brasil

    SvarSlett
  2. Thank you very much for visiting my blogg and so nice comment :) Welcome again :)

    SvarSlett